Relax in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Relax in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Relax in Bangkok

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

04 April 2011 | Thailand, Bangkok

Maandag 4 april. Zalig lang kunnen slapen in een kamer die rustig gelegen is. Na het ontbijt hebben we een paar uurtjes bij het zwembad gelegen... Nou ja zwembad, het was meer een groot voetenbad en lekker rustig liggen naast een luidruchtige machine is ook niet alles.

Tegen het einde van de middag zijn we richting het centrum gegaan. Na enige moeite eindelijk een taxi gevonden die ons naar het centrum wilde brengen. Na een rit van 25 minuten (het was spitsuur) kwamen we aan bij het Siam Paragon complex. Daar wat rondgelopen en (nu het nog kon) een burger gegeten.

In het Paragon zijn we naar het Siam Ocean Word gegaan. Het grootste aquarium in zuidoost Azië. Veel aquaria met aparte vissoorten. Uiteraard ook een groot aquarium in een vorm van een tunnel met de grote vissen: meerdere soorten haaien en roggen, etc. Ook nog een voetmassage door visjes genomen. Kietelde aardig! Was een leuk uitstapje.

Hierna weer teruggegaan naar het hotel voor ons laatste nachtje in Bangkok. Morgenmiddag vliegen we naar Yangon.

• 04 April 2011 - 16:11

Voetmassage:

Leuk die voetmassage door die visjes.
    Geniet beiden van jullie heerlijke vakantie en een goede vlucht.
    Groet Johan

• 04 April 2011 - 16:56

Joop, Elly En Kids:

Fijne vakantie ! We volgen jullie weer hier op de WaarBenJij

Groetjes

• 05 April 2011 - 08:49

Tes:

Kinders klinkt goed allemaal!
    JA die visjes zijn lekker he! we hadden een paar weken in Sanur dat ze zwommen langs de kust, dus je ging zitten en duizenden van die visjes begonnen aan je te knagen.
    Zo even Ienossie naar Schiphol brengen en vanmiddag komt Tijntje hierheen. Wel even naar de tandarts, beetje last van mijn kies, das niet zo mooi.

Goede vlucht vanmiddag! en veel plezier
    besos

• 08 April 2011 - 14:24

Susan:

Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Het is vrijdag 8 april en hier gaat ook alles goed.
    Ik ga jullie volgen tot de volgende keer.
    Dikke kus en geniet ervan