Een dag niks in Bagan - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Een dag niks in Bagan - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Een dag niks in Bagan

Door: Mahena

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

18 April 2011 | Myanmar, Bagan

Om half negen troffen we de verkoper aan buiten het hotel. Na een korte babbel hebben we het souvenir gekocht en afscheid genomen. Direct hierna doorgelopen naar het ontbijt. Hierna nog even naar de receptie gegaan om onze vlucht voor de volgende dag te laten herbevestigen.

Vandaag hadden we niets op het programma  staan. Bij het boeken van deze reis hadden we een ballonvaart geboekt, echter bleek achteraf dat deze vaarten tot en met maart uitgevoerd worden. Heel erg jammer, want gezien de omgeving zou dit spectaculair geweest zijn.

Als optie werd aangeboden om een dagje naar Mount Popa te gaan: een dode vulkaan met daarop (hoe kan het ook anders) een tempel. Daar hadden we niet echt veel zin in.

In plaats daarvan hebben we lekker gerelaxed aan het zwembad en toen het echt te warm werd hebben verkoeling gezocht in onze hotelkamer.

Ook weer ons avondeten in het hotel genuttigd.

• 24 April 2011 - 15:37

Tes:

Ha schatten! veel gezien in een korte tijd.
    Maar ziet er erg mooi uit allemaal, gaan er ook zeker heen
    Wel heet he, dat had ik niet verwacht!

Schatten groetjes uit de rimboe en heb net een mail gestuurd

genietse nog
    besos