Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

03 April 2011 | Thailand, Bangkok

Zaterdagochtend, 2 april 2011, de start van onze vakantie. Eind van de ochtend begon Mahena met het pakken van haar koffer. Nico was druk bezig met werk en voorbereidingen op PC gebied voor de vakantie. Halverwege de middag had ook Nico zijn koffer ingepakt.

Rond kwart voor zes kwam Mahena d'r vader ons ophalen om ons op Rotterdam CS af te zetten, waar we de Fyra namen richting Schiphol.

Na de voor in Myanmar benodigde US dollars opgehaald te hebben, hadden we een vlotte check-in. Hierna nog wat culinair gegeten bij de Mac.

Bij het boarden hadden we voor het eerst te maken met de bodyscan...ook weer meegemaakt.

Het was een redelijk rustige vlucht die wij beiden vooral slapend hebben doorgebracht. Hetgeen een "snelle" vlucht van 10.5 uur opleverde.

Na aankomst op de luchthaven in Bangkok ging de migratieformailiteiten snel en lagen de koffers al op de band toen we aankwamen.

Snel twee simkaartjes gehaald en wat Baht gepind en met de taxi richting hotel gegaan. Na het inchecken lekker op bed gelegen.

Begin van de avond wat water en chipjes gehaald bij 7Eleven en daarna wat "fried rice" gegeten.

Tot zover de eerste dag van onze vakantie. O ja het weer: zonnig en warm.

• 03 April 2011 - 16:03

Tes:

Ha schatten,

ben blij dat jullie goed aangekomen zijn! Goede vlucht morgen naar Birma
    Genietse

besos

• 04 April 2011 - 07:26

Norma En Frits:

Hoi wereldreizigers,
    Wij wensen jullie heel veel plezier en een hele goede reis. Tot jullie volgende verslag.
    Groetjes van ons twee Frits en Norma.