Lovina en haar dolfijnen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Lovina en haar dolfijnen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Lovina en haar dolfijnen

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

13 Maart 2009 | Indonesië, Batavia

Oef daar ging de wekker weer en nu om 5 uur. Na voor Nico een bak koffie op de kamer, vertrokken we naar het zwembad om daar te verzamelen. Van het zwembad zo het strand gelopen waar twee vissersboten (grote kano met 2 stabilisators) stonden, deze bracht ons naar de dolfijnen. Na een tocht van 30-45 minuten varen met een mooie zonsopgang, kwamen we aan waar meer vissersbootjes aan het wachten waren op de dolfijnen. En jawel inderdaad dolfijnen, aardig wat ook. Maar ja als er 100 meter verder op dolfijnen gespot werd, gingen alle motors van de bootjes aan om de toeristen dicht bij de dolfijnen te brengen, eenmaal daar aangekomen zijn de dolfijnen weer elders. Toch mooi een mooi gezicht al die dolffijnen, die kennelijk hier elke ochtend vroeg komen om plankton te gaan eten.
Hierna keerden we terug naar het hotel, onderweg konden we nog genieten, in het lage heldere water, van het koraal met mooie blauwe zeesterrenen een paar kleurrijke visjes.

Rond 8:15 waren we terug aan land en zijn we maar direct aangeschoven aan het ontbijt, hierna zijn we maar weer verder gegaan met het updaten van de verslagen.

Halverwege de middag, voordat we een instant mi gerecht op de kamer hadden klaar gemaakt, nog lekker aan het zwembad gelegen , een beetje inde schaduw gezien de dag daarvoor de zon aardig op ons lichaam had staan branden.

Om 19:30 de dag afgesloten met dit keer een tweegangen menu.

• 15 Maart 2009 - 14:23

Susan:

oke,ben ik wel een beetje jaloers op jullie reis. Dit heb in het koude rusland niet (hi hi)