Back in Paradise - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Back in Paradise - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Back in Paradise

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

21 Maart 2009 | Thailand, Hua Hin

Donderdag 19 maart
Zon zon zon

Toen we om zeven uur wakker werden was het bewolkt. Rond acht uur gaan ontbijten met de bedoeling daarna op de kamer wat te gaan lezen. Echter toen we klaar waren met het ontbijt brak het zonnetje door en zijn we direct aan het zwembad gaan liggen. Nou de zon die brandt goed!

Tussen de middag nog lekker kleefrijst met mango op straat gehaald (specialiteit van Hua Hin, wat eigenlijk een toetje is), die net als vorig jaar weer lekker was.

Om drie uur hadden we even genoeg zon gehad en zijn naar de kamer gegaan.

Om half zes is Nico naar buiten gegaan om een massage te nemen en tegen achten zijn we naar Nico's favoriete sparerib restaurant gegaan. Nico had uiteraard spareribs (ahum fullrack) en Mahena kipfilet.

Hierna gaan uitbuiken op de kamer...

Vrijdag 20 maart
's Morgens vroeg was de hemel al helemaal opengebroken en scheen de ochtendzon al hevig. Rond 8:30 gaan ontbijten en vervolgens aan het zwembad gaan liggen. In de schaduw was het al 29 graden, de parasol maar zo neer gezet zodat we in de schaduw konden liggen. Om 14:30, na merendeel in het zwembad te hebben gedobberd om af te koelen, zijn we terug gegaan naar de kamer om wat bij te komen / lezen met de airconditioning op een aangename tempratuur.
Rond 18:30 richting de bayside restaurant gegaan, we hadden gereserveerd voor een 5 gangen diner waarbij californische wijn ongelimiteerd werd geschonken. Na een zeer aangename maaltijd en enkele flessen wijn kwamen we rond 11 uur lichtelijk aangeschoten terug op de kamer, de alcohol hielp ons om snel in slaap te laten vallen.