Relaxen-Vakantie op Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Relaxen-Vakantie op Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Relaxen-Vakantie op Kuta

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

15 Maart 2009 | Indonesië, Kuta

Vandaag lekker alles op ons gemak gedaan. Nog “Mooi weer de leeuw” en het journaal gekeken en op de valreep genoten van een lekker ontbijtbuffet.
Tegen een uurtje of half twaalf hebben we aan het zwembad gelegen en lekker genoten van de zon en het zwembad.
Tegen een uurtje of vier teruggegaan naar onze kamer en na een verfrissende douche en wat gelezen te heben, zijn we naar Kuta square gelopen. Nico had wel trek in kebab dus op het terras heeft Nico twee broodjes kebab gegeten en Mahena tzatziki en een shaslik. Hierna nog verder gelopen door Kuta en haar vele winkels met kleding, souvernirs, etc.
Tegen een uurtje of half tien waren we weer terug op onze kamer en na wat tv gekeken te hebben, zijn we in slaap gevallen.

• 19 Maart 2009 - 09:49

Cor:

Hoi Mahena en Nico,

Vanmorgen eindelijk weer tijd vrij gemaakt om jullie leuke reisverslagen met foto's te lezen. Door de drukte hier op de fabriek was ik dit bijna vergeten, totdat Danny over eten begon. Echt geweldig om weer foto's te zien van de diverse locaties, die roepen bij mij prettige herrinneringen op. Met name de foto van Toko Oen waar echt niets is veranderd, ben benieuwd of daar zelfs nog croquetten verkochten?