We mogen weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu We mogen weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

We mogen weer

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

06 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna weer zover.

10 April stappen we in het vliegtuig richting bangkok. Na 2 nachtjes vliegen we naar Beijing en zullen we 2 weken rondreizen in China.

Vanuit China vliegen we naar Hong Kong om ook daar een paar dagen te vertoeven.

Van Hong Kong vliegen we terug naar Bangkok om vervolgens wat te relaxen in Hua Hin.

• 27 Maart 2010 - 08:58

Frits En Norma:

Hallo Chineesjes,
    O wat heerlijk. Wij gaan met jullie mee. Alles is daar extreem. Het land van de tempels, paleizen, keizers, draken,tuinen en pagodes. En daar kan je echt chinees eten.Prachtig land. Je zal ervan genieten met veel cultuur en heleboel verschillende bevolkingsgroepen. Nou geniet ervan en lezen wel wat jullie daar allemaal meemaken en zien. Vergeet niet in Hongkong naar het grootste Dum Sum restaurant te gaan en naar China Town. Veel liefs Frits en Norma. Tip ga je met de taxi ergens naar toe, schrijf op een visitekaartje de bstemming en aan de andere zijde je Hotel. Geen chinees spreekt daar engels of andere taal. Jezelf een paar chineese woordjes leren is altijd meegenomen.

• 08 April 2010 - 16:24

Sophie:

Nou jullie zijn alweer bij de favorieten toegevoegd hoor!
    Enne Nico...... bedankt he ;-) je zal het al wel gehoord hebben van Mahena

• 09 April 2010 - 10:19

Maurice:

Nico neem je je kogelvrije vest mee ;-) je weet het maar nooit. veel plezier en je weet het he doe rustig aan en neem de tijd...

• 10 April 2010 - 15:39

Joop,El,Dan,Alyssia:

Hoi Nico en Mahena

Helaas waren we net te laat thuis om jullie dag te zeggen, jullie zijn vast nu onderweg, dus vanaf deze plek willen we jullie een hele goede reis wensen. we gaan jullie avonturen weer volgen via deze site !

Groetjes van ons

• 11 April 2010 - 07:20

Nico & Mahena:

Leuke reacties

Zojuist zijn we in Bangkok aangekomen. Nog geen rode shirtjes of vechtende menigte ontdekt.

Nu wachten op onze chauffeur

• 11 April 2010 - 17:32

Susan:

Hoi, fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.

Maak er een mooi reis van en ik zal jullie volgen.

• 12 April 2010 - 07:24

Ries:

Ola Nike en Mahena.

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen.
    Vanavond nog een vluchtje en dan China ontdekken.
    Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
    Niet teveel banaantjes drinken Nike.
    :p

Greetz Ries

• 12 April 2010 - 07:52

Cor:

Hallo Mahena en Nico,

Alles goed gegaan in Bangkok? Ik hoop dat het net zo mooe resi wordt als vorig jaar. Geniet ervan.

groet, Cor