Bangkok Part II - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Bangkok Part II - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Bangkok Part II

Door: Nico & Mahena

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

13 April 2008 | Thailand, Bangkok

Deze nacht met regelmaat wakker geworden (om de 3 uur), nog een paar dagen en dan zijn we daar ook weer overheen.
9 uur aan het ontbijt, man man wat zijn die russen en Taiwanezen irritant, veel was er niet meer over maar nog wel voldoende.
Na het ontbijt even aan het zwembad gaan liggen , het was nog lekker rustig.

Na verloop vantijd waren de russen in de meerderheid. Een russische koe begon spontaan tegen me aan te kleppen, met een paar korte worden "do not understand" was ze zo weer verdewenen.
Achteraf had ik eigenlijk in het nederlands terug moeten kleppen, wat denkt ze wel...

Rond 1 uur hadden we eigenlijk een buffet, maar ivm met de Songkrahn geen lunchbuffet, speciaal werd er voor ons een soort van thaise reistafel in elkaar geflanst, erg lekker maar veel te veel.

Na de lunch terug naar het zwembad, damn de zon brande heftig en zag dat de armen richting rood gingen, snel naar de slaapkamer voor een siesta.
Rond een uur of 4 een taxi naar het centrum genomen, gelukkig waren er weer een paar taxi's die niet met meter wilde rijden, maar al snel 1 gevonden.
Hij kende de plek niet waar we heen wilde, dan maar PanTip plaza dat kennen ze allemaal en ja hoor daar gingen we.
Daar aangekomen met gebaren taal dat we in de volgende straat rechts wilde zijn, dus toch nog op de plek van bestemming.

Het was er 1 groot water festijn, oud en jong geen verschil allemaal door het dolle heen.
Even snel wat wezen eten en weer de straat op, ook dit keer werden we niet ontzien door een aantal water pistolen en werd Mahena met wit besmeurd (dat krijg je als je het niet wil).
Het was een erg leuke ervaring, nog nooit meegemaakt..