Hua Hin - Back in Paradise - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu Hua Hin - Back in Paradise - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mahena & Nico - WaarBenJij.nu

Hua Hin - Back in Paradise

Door: Mahena & Nico

Blijf op de hoogte en volg Mahena & Nico

27 April 2008 | Thailand, Hua Hin

26-04 (gisteren) niets gedaan. Oorspronkelijk was het de bedoeling om naar de vriendschaps brug te gaan (verbinding tussen Laos en Thailand) echter geen zin om wat te doen, dus relax wat aan het zwembad gehangen en savond de laatste kippies opgemaakt aan een veel gangen diner.

27-04 Oef de wekker stond op 04.45 uur, maar we werden al iets eerder uit onszelf wakker. Om 5 uur ging de telefoon, de transfer naar het vliegveld stond klaar, met een paar worden maakte ik duidelijk dat we deze om 5:50 uur hadden. Dus douchen, aankleden, koffers en tassen weer inpakken en dan maar uitchecken.

Onze transfer voor naar het vliegveld stond klaar en binnen 10 minuten stonden we op het vliegveld. Inchecken en maar wachten tot er geboard wordt. Het vliegtuig vertrok ietsjes eerder (denk zo 10 a 15 man in 1 vliegtuigje) en na een anderhalf uur landden we in Bangkok.
Opnieuw de migratie door(dit keer binnen 5 minuten klaar), koffers halen en gelukkig stond onze transfer naar hua Hin al op ons te wachten.

Na 3 uur stevig doorgereden te hebben, kwamen we aan bij ons laatste hotel in Hua Hin ( http://www.hua-hin.hilton.com ).
Zo en nu gaan we lekker genieten van de zon, het waanzinnige zwembad, het geweldige ontbijt en ga maar zo door.

De komende 10 dagen zullen redelijk veel op elkaar lijken: opstaan wanneer je wakker bent en er zin in hebt, lekker douchen, dan relaxt genieten van een super ontbijt met verse jus d' orange, daarna rustig naar het zwembad lopen en genieten van zon en zwembad, daarna wanneer we daar zin in hebben terug naar de hotelkamer, weer lekker douchen en dan Hua Hin in op zoek naar een gezellig restaurantje, een beetje shoppen en massage.

Groeten,
Nico & Mahena

• 01 Mei 2008 - 09:17

Tiessens@bart.nl:

Hallo Maheen en Nico,
    Bedank voor al jullie verslagen. Wij hebben genoten van alle mooie reisverhalen en dan willen we zo weer ophet vliegtuig stappen. Maar de erge warmte en het vroege opstaan dat trekt ons niet meer zo. Gewoon op een plek blijven en van daaruit wat excursies maken. Dus geen gepak van koffers. Nou lekker genieten van zon, zee en strand en lekker eten. Oh, als ik daar aan denk dat lekkere thaise eten, dan ben ik wel jaloers op jullie. Ga dan maar een keertje hier weer thais eten op het Hofplein in Rotterdam. Is ook lekker. We nemen dan Wim en Maria mee. Als het goed is dan komen ze vandaag thuis en er is al die tijd niets gebeurt met het alarm.
    Gelukkig maar. Het weer is hier heel wisselvallig. Gisteren met Koninginnedag regen en veel bewolking en toch wel een aardige dag geworden. Het as weekend belooft een mooi weekend te worden met 20 graden. Hopelijk zit de weerman er niet naast. Nou lieve schatten, ga nog lekker genieten en wij wensen jullie alle goeds en alvast een hele fijne vlucht terug. Veel liefs Norma en Frits.

• 05 Mei 2008 - 11:45

Maria:

Hallo Mahena en Nico,
    Geniet van jullie laatste vakantiedagen!
    We hebben een weekje van het Franse landschap (incl. eten en wijn uiteraard) genoten.Inmiddels is het in NL ook heerlijk weer. Het komt goed uit want vandaag is de dag van de kookcursus in Scheveningen.
    Goede reis terug!
    Hartelijke groet,
    Maria

• 05 Mei 2008 - 18:08

Robert:

woohoo!!! Dacht, laat ik ook maar eens wat van me horen :) Jullie zijn alweer bijna terug maar dat mag de pret niet drukken. Heb een fles Axe Thai Massage gekocht. Zo kan ik ook nog een beetje van thailand genieten. Thaise dame om de massage uit te voeren zat er echter niet bij :(

Anyway.. geniet er allebei nog lekker van. Nico; zie je bruine kop wel weer als je terug bent :)

Groetjes,
    Robert

• 06 Mei 2008 - 12:04

Tony:

Mooi verslag en schitterende foto's. Jullie weten hoe je moet genieten in optima forma. Fijne terugreis en tot snel. Gr. Tony

• 06 Mei 2008 - 13:55

Wil:

Net de laatste berichten gelezen en de fototjes bekeken. Leuk om te lezen en mooie fototjes trouwens. We waren toch wel effies een beetje jaloers. Wordt tijd dat wij ook weer eens die kant op gaan.

Wij zijn weer een klein weekie terug in Nederland en vertrekken volgende week voor het laatste stukkie van de sabbatical naar Frankrijk en Spanje.

Groetuh uit een zonnig De Haag.
    Betty & Wil

• 06 Mei 2008 - 18:05

Ouwe Baas:

Tsjonge, amper heb je een paar feestdagen blijkt dat je een megalading aan verslagen hebt gemist. 'Doe Thailand in drie weken' of zoiets lijkt het wel :-). Anyway, heb genoten van jullie verslagen, ben een 'tikkie' jaloers ;-) maar hoop dat je de tijd van je leven hebt gehad. Ik weet niet precies wanneer die begint, maar alvast een hele goede en veilige terugreis en ik zie je wel weer in het Haagsche/ Rijswijksche!

ciao

Nico

• 22 Mei 2008 - 05:23

Debbie:

Mahena ...e-mail me as I cant get anything through to you....

P.s Nice shirt Nico !!!!!!

• 11 Februari 2009 - 20:58

Danny:

Ciao Ragazzi!!!

'k Heb jouw "startmail dd 100209" zojuist geopend!!

bye,

Danny